Een goed product verkoopt zichzelf? Was het maar zo simpel. In de praktijk draait succesvolle marketing om weten wie je klant is, waar je die bereikt en hoe je je boodschap zo krachtig mogelijk overbrengt. Zonder een doordachte marketingstrategie blijft zelfs het beste idee onzichtbaar. Gelukkig kun je die vaardigheden gewoon leren – en daarmee zelf de regie pakken over je zichtbaarheid.
Je hebt een briljant idee en/of een fantastisch product. Maar hoe zorg je er nu voor dat klanten jou vinden? En hoe kun je klanten interesseren om dan voor jou te kiezen? In de workshop marketing duiken we in de basisprincipes van marketing. Hierin leer je de fundamenten van het begrijpen van je doelgroep tot het ontwikkelen van overtuigende boodschappen en het kiezen van de juiste kanalen.
Waarom zou je deze workshop volgen?
Je doet veel kennis op over verschillende aspecten van het ondernemerschap. Niet alleen theoretisch, maar vooral praktisch. Je begrijpt beter wat er allemaal komt kijken bij het starten van een onderneming. Door te sparren met andere startende ondernemers worden jouw plannen verder aangescherpt.
Voor wie?
Voor studenten die interesse hebben om voor zichzelf te beginnen als ondernemer of misschien al begonnen zijn en zich verder willen specialiseren in bepaalde onderwerpen.
Tijdens deze workshop sluit ook een groep gemotiveerde deelnemers van het UWV aan, die – net als jij – bezig zijn met het opstarten van hun eigen onderneming. Een mooie kans om ervaringen uit te wisselen, te leren van verschillende perspectieven én je netwerk uit te breiden!
Praktische informatie
Start Slim is een reeks van 6 workshops waarin de belangrijkste ingrediënten van ondernemerschap worden behandeld. De workshops zijn los van elkaar te volgen:
Uiterste aanmelddatum: 02-06-2025 |
|||||
Wanneer
|
|||||
Beschikbare plaatsen | 7 van de 8 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Locatie | 's-Hertogenbosch | ||||
Kosten | Gratis | ||||
Thema | Ondernemerschap | ||||
Tags | Bedrijf , Maatschappij , Ondernemen , Praktijk , Startup , Zelf ondernemer zijn |